Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • A какво ще кажете за:
    - форумна 147-ца
    - някаква произволна нов внос 147 1.9 16v

    Форумната е преди фейс лифта и визуално не ми допада супер много, но пък салон, джанти и тн изглеждат страхотно. Технически изглежда пипната и потдържана. Чудя се само когат тия части от 2.4 двигател сгънат, пак с такива от 2.4 ли ще трябва да се сменят и дали всички тия модификации не са тормозили двигателя.

    Обявата от мобилето е с по малко екстри, незнайна потдръжка, но пък е фейслифт. Абе като че ли място за сравнение няма май.

    Та преполагам че като цяло чевената форумна алфа повече си струва от тази другата 147-ца и тези ГТ-та които постнах снощи. Мнения?
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

    Comment


    • Колега лично мнение,бих избрал първата без да се замислям.....!!
      sigpicБързай бавно!!!

      Comment


      • Първоначално публикувано от alex.ganka Покажи съобщение
        Колега лично мнение,бих избрал първата без да се замислям.....!!
        Би ли споделил защо мислиш така?

        Comment


        • Фейслифтовата си е посна и малко занемарена. Има липси като предна решетка, духалката в средата-отзад за пътниците, подглавници. Няма двузонов климатроник, темпомат и е без управление на "музиката" от волана. Тоя салон е възможно най-лошия според мен (това е въпрос на вкус де).

          Аз лично бих взел червената, която е вече регистрирана. Има нови според обявата зимни и летни гуми, обслужена, с най-високото ниво на оборудване е. Личи си поне по снимките, че колата е гледана!
          Като минус бих сложил само това, че когато една кола е "тунингована", и то като гледам как си трябва, едва ли я кара баба с бастун да взима само внуците от детската градина (ако ме разбирате правилно). Тоест може да се очакват евентуални проблеми по съединител/маховик (нищо, че са писани като нови), турбо, карета...
          Иии въпреки всичко пак бих скочил на червената
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • Аз не бих взел нашата по гореописаните причини и още:
            - тоя цолаж на гуми разбива ходова част
            - EGR е много важна част, а и ние не сме по-добри майстори от производителя. Не сме нито BRABUS, AMG и т.н., а сме Майстор Ганьо (не се обиждайте). Насторйките на компа според колата не се правят в квартален гараж - спомнете си рекламата на Шел с Брерата.
            - Турбото вече е сигурно пътник, съединителят се проверява лесно, както и маховикът. Има ли и най-малкото тресене в педала на съединителя - край.
            - стани за да седнем
            - има и още
            Мое мнение
            Относно оная от мобилето - не си струва, търси друга. Има

            Comment


            • Червената си е пуканка отвсякъде

              Но се съмнявам някой от нас финансово да ти удари рамо с поддръжката, така че в предвид горните постове сам си прецени


              Comment


              • Това че 18ки джанти разбиват ходовата част за първи път го чета из форум, това само за 147-та ли се отнася или изобщо?

                Аз вчера говорих с човека, турбото е рециклирано преди около 1 година да кажем. Ремапа е правен след това в сервиз който изглежда да е сериозен и колата като цяло е потдържана в него (Overdrive или нещо такова беше).
                Та за турбото ми е горе долу ясно, маховик и съединител също. Тия карета горе долу колко им върви ремонта (аз си нямам идея дори какво са )?

                Иначе това е другата кола която ще ходя да гледам в края на седмицата освен червената 147-ца. Тези 2те като цяло са ми фаворит за момента.
                Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                Comment


                • Ще чуеш още мноого неща, които не знаеш. GT-то е хубаво на изглед. Но защо ли се продава току що регистрирано?
                  Колкото до турбото - питай го къде е рециклирано. Една истинска рециклация струва около 750лв.


                  http://www.turboforce-bg.com/turbocompresor.htm

                  Comment


                  • 147 е препипана и каквото трябва е сменено,дори и да излезе нещо...все тая.Новия внос коли са карани по хубави пътища и като стъпят на нашите хасфалти и се разпадат за два месеца.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • Колега и във форума се продава едно ГТ http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=92435
                      Не познавам човека и нему правя реклама на колата.По-добре форумна от колкото новия внос
                      Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
                      New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

                      Comment


                      • Тъй като си видях обявата за колата тук и се чухме вчера с момчето и на него му обясних. Но да обясня и на другите за какво става въпрос, че като някой драсне нещо от типа турбото сигурно е пътник, съединителя също и тръгват обикновено едни слухове, дето иди обяснявай, че нямаш сестра после... А, когато някой не е сигурен не е много ок да се говорят такива неща, нищо лично към колегите.

                        Така:
                        1. Частите от 2,4 са помпа за високо налягане, която е перфектна и съединителя. Съединителя е Valeo 821325, купуван нов и отделно е с перформънс феродов диск сменен при Радо от Горубляне и феродовия, който сложих е същия като този, който той си е сложил на 400-коньовата 147-ца Сменен е преди 700-800 км, та не може да става дума за тресене, приплъзване и т.н. При смяната Радо изрично провери маховика и каза че си е супер, въпреки че си е сменян с нов.

                        2. Не твърдя, че не й подавам газ на колата, но в никакъв случай не я тормозя, не правя стартове с нея, тракдейове и т.н. Даването на газ ми се състои в това от време на време да накажа някой превъзбудил се ВАГ-аджия или БМВ-джия и се кротвам. Доказателство за това е, че когато Дани (който прави и на Радо 147-цата) ми направи перфектния ремап (за което му благодаря страшно много! ) му казах, че преди всичко искам колата да е надеждна, защото си върша работа с нея всеки ден и не искам да изцеждам всичко от нея.
                        И доказателство дори и по гумите, които са на 1 година вече няма да видите следи от издевателстване

                        3. Турбото, както и всички ремонти без съединителя са правени в Overdrive, където работя. От турбото е останало само корпуса, всичко друго е сменено, като стойността на ремонта с отстъпките ми е 700 лв. (за всички ремонти и части имам документи ! )

                        4. Каретата са перфектни - преди няколко месеца ги проверяваха заради една вибрация (която се оказа от лагер на полуоска - 6 лв ). Единствено в дясно външно каре имах лек луфт и го рециклираха профилактично (пак имам документ).

                        5. Дебитомера ми е на 1 седмица с чисто нов Бош.

                        Не искам да звуча като някой горублянски продавач, но колата наистина е перфектна и знам, че е на по-висока от пазарната цена, но има за какво (и все пак ми звънят хора и има интерес) - ефектна е и определено хваща окото на минувачите и съм абсолютно спокоен да си я проверява всеки, в който и да е сервиз. А сбора на инвестициите в нея е много повече - само джантите, които са купувани чисто нови са към 2 к.

                        Ако някой има каквито и да е въпроси нека пита.
                        '06 Alfa Crosswagon Q4

                        Comment


                        • Като си налял в нея толкова и с кеф, защо я продаваш под себестойноста и и защо въобще я продаваш?

                          Comment


                          • Продавам я защото си търся по-голяма кола, от скоро време ще ми се налага да пътувам доста често извънградско. Написал съм го в обявата - 159 или нещо друго.

                            А защо е под себестойността - всеки знае, че никога не можеш да си вземеш всички инвестирани пари. Много ясно, че не мога да я пусна за 8-9 к.
                            '06 Alfa Crosswagon Q4

                            Comment


                            • Ако бях в процес на закупуване на кола в момента, определено това би била тази червена 147ца.
                              Към колегата, да има предвид, че ГТ и 147 откъм окачване и механика като цяло, са 1:1.
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
                              DUCATI Monster
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

                              Comment


                              • Според мен колата е добра и гледана, поне знаеш какво и е правено за разлика от тия по автокъщите
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X